میلان فصل آینده به منظور حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا، خودش را تقویت می کند. 

نیکولو زانیولو جدیدترین گزینه ای به حساب می آید که به میلان لینک شده است.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان روز گذشته مصاحبه ای انجام داد و در آن اعلام کرد که میلان برای نقل و انتقالات زمستانی، به دنبال جذب سه ستاره خواهد رفت. روسونری که به تازگی فاتح اسکودتو شده، قصد دارد فصل آینده دوباره برای قهرمانی رقابت کند و برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود. 

گلیسون برمر، گزینه اصلی خط دفاع

اسون بوتمان مدت هاست که در رادار میلان قرار دارد اما با توجه به ورود نیوکاسل به کورس رقابت برای جذب او، ممکن است اختلالی در راستای نهایی شدن انتقال به وجود بیاید. مالدینی و ماسارا طی روزهای اخیر به طور جدی، احتمال جذب گلیسون برمر را بررسی کرده اند. با این حال اینتر هم در کورس حضور دارد و میلان برای جذب مدافع برزیلی تورینو باید در یک دربی نقل و انتقالاتی پیروز شود. 

رناتو سانچز مایل به حضور در پروژه

رناتو سانچز طی ماه های اخیر از گزینه های اصلی میلان برای تقویت خط هافبک بوده و به حضور در پروژه روسونری ابراز علاقه کرده است. پائولو مالدینی و ریکی ماسارا در حال بررسی چگونگی جذب هافبک پرتغالی هستند که می خواهد از لیل جدا شود. میلان تخمین می زند که این انتقال با مبلغی در حدود 15 الی 20 میلیون یورو نهایی شود.

نیکولو زانیولو، ستاره جدید در خط حمله؟

بدون شک یکی از وظایف مدیریت، تقویت خط حمله است. علاوه بر ورود یک مهاجم نوک تخصصی (دیووک اوریگی)، پست پشت مهاجم هم قرار است تقویت شود و گزینه رویایی، نیکولو زانیولو است. بازیکنی که قرار نیست آینده اش در آاس رم رقم بخورد و از نظر میلان، می تواند با 60 الی 70 میلیون یورو جذب شود، مالدینی کنجکاو است تا نظر پیولی در مورد یک گزینه جوان و کم نام و نشان تر را هم بداند و البته که برای اهداف بلندپروازانه نیز آماده است.